Bakis och helt pajj i kroppen

Hej hej alla söta..
Igår vad jag ute på aventyr som vanligt.. böjade kvällen hemma hos tessan med dricka och ölspel.. fortsatte festen hos Några polare i kungsängen men mer dricka och ett annat roligt spel (vet inte vad jag ska kalla det) och sedan vidare till ett litet uteställe där med fortsatt drickande och massa anat kul .. blev lite mycket dricka för vissa (bla mig ) men annars vaa det en lyckad kväll .. men idag får man ju stå ut med bakmällan from hell typ..  och stå för att dumma grejer kag gjorde igår.. Sorry J för att du fick stå ut med mitt fylla snack .. kommer inte riktigt ihåg vad jag sa .. men vad det än va så glöm det (om det inte va nått bra) men det va det ju antagligen inte..  

 Jag Tessan och Jess
 Tessan va fett konsentrerad för att klara GH
 Tessan och Fredde på Alex..

Hoppas ni också hade en bra kväll !
Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback