Kan vekligen inte sova

Det här suger .. kan verkligen inte sova .. ska nog hålla mig vaken tills vi ska åka och sen sova i bilen och sen en stund när vi kommer fram !

jusst nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva .. blri väldigt många helt innehållslösa inlägg här .. haha men va fan det är inte så jävla noga va?  Aja bätre det än inget alls iaf !

har suttit och slösurft på bloggar nu ett tag och faktiskt hittat en hel del nya roliga bloggar .. blir bara fler och fler , snart sittar man väl bara och håller koll på bloggvärlden ..
även hittat en ny sida som jag garanterat kommer klicka hem en hel del kläder från .. helt sjukt snyggt och helt min stil !

Jag kommer nog få damp imogon .. vill verkligen festa , känner att jag behöver det , komma ut och träffa människor... skulle va precis vad jag behöver.. men ne.. så blir det ju inte.. iosf så kommer det ju en helg snart igen men det är iofs den sämsta helgen på månaden .. men man kan ju hoppas att nån har pengar och vill hitta på nått iaf !


ska nog titta lite på film nu så att jag håller mig vaken i ett par timmar till innan det är dags att sätta sig i bilen mot ödemarken :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback