7/12 09:13

Nu sitter jag återigen på jobbet.. Efter idag har jag iaf gjort halva veckan vilket är skönt! Jag lever för 3-dagars helgen.
Idag känner jag att jag hade behöft sova ett par timmar mer! Usha mig va trötta jag är! Men kanske inget mot dem som suttit hela natten och spelat nya WOW som släpptes inatt.. Varför jag vet detta....? Jo J har nämligen spenderat hela natten vid datorn.. lär va rätt mosig på jobbet idag :P Och även min Bror har spelat en hel del.. Men vad jag hörde gick det inte spec bra när alla skulle in samtidigt, tydligen blev det total krash på alla servrar.. Rätt dåligt faktiskt.. dem vet väl hur många det är som kommer sitta där men nyinköpta spel.. Jag hade blivit lack som fan.. det är ju inga billiga spel eftersom du måste betala varje månad (?) tror jag.. 

Jaja nog om det...  Min morgon började faktiskt relativt bra, förutom då att SL ställer in de extra tågen varje morgon så att man måste stå och trängas med alla andra som ska in mot stan.. *S.U.C.K* hur svårt kan det vara att få det att funka? Men som tur va så va Bussen lite sen så att jag hann med den iaf så allt löste sig iaf och jag hann köpa min latte innan jobbet = )..

Idag har jag på mig den nya vita tröjan som det finns bild på längre ned! Jätteskön, fixar en dagensbild när jag kommer hem! Mycket nöjd med mitt inköp! 


Idag ska jag träffa Katten tror jag, saknar min andra halva! Får se vad vi kan tänkas hitta på för spännande äventyr = )


XO
Therése


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

SV: Okej, samma här :P Vad ska du göra i veckan då?

2010-12-07 @ 10:53:53
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppnat, kolla om de va du ? annars så anmäl dig till lucka 8 i samma inlägg :D

2010-12-07 @ 11:03:05
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback