Dåligt med tid

Jag har för lite tid, önskar att dygnet hade fler timmar! Jag hinner inte med bloggen så mycket som jag skulle önska.

Men ikväll har har hitills inget planerat så jag ska se till att ta mig tid för detta.

Just nu sitter jag på jobbet igen (11-20 dag) och försöker få i mig lite "frukost", en Naturdiet Smoothie peach&mango och en Stor latte.

Va sjukt trött imorse så jag gick upp för sent vilket resulterade i superstress till jobbet.. Ingen bra start på dagen, men som tur va hade SL tagit sig i kragen och tågen gick i tid. När jag väl kommit av tåget så ser jag dock bussen åka från stationen, fattar inte hur man kan ha en tidtabell där bussen går samtidigt som tåget kommer in på statioen.. bör den inte gå när folk hunnit upp från tåget? Fick ta en annan buss som ger sina passagerare en skön Site-Seeing och stannar på typ varje hållplats. Tyvärr blev det en lite längre rutt då chauffören lyckades köra fel... stress Stress STRESS.. men men tror jag lyckades komma i tid iaf.
Men känner inte ni också att nästan hela dagen blir förstörd när man måste stressa på morgonen?

XO

 




Kommentarer
Postat av: josefine

sv; riktigt skönt. Detsamma :D

2010-12-02 @ 13:59:33
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback