valentine's day

Ja då var det alla hjärtand dag igen...
S å   v a d   g ö r   a l l a   f ö r   m y s i g t   i d a g  ?
Själv har jag legat hemma och varit bakis hela dagen efter gårdagens bravader trevligt var det iaf, och även fast jag inte blev så jätte onykter så blev jag tokbakis iaf. Så nu har den vanligen söndagsångesten blivit ersatt med
Jag-är-bakis-och-sitter-hemma-själv-på-alla hjärtans dag-ångest....
villket inte känns helt ok kan jag säga.
Nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i en dusch.. tänkte slänga upp en blid på mina nya skor jag köpte igår sen, skitsnygga men kunde tyvärr inte använda dom pga all snö...

Bild från igår, partypinglor = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback