God kväll på er !

Hej på er!

H a r   n i   e n   b r a   m å n d a g   k v ä l l  ?

Måndags kvällar är oftast den dagen jag startar "mitt nya liv" , inget mer festande, börja träna och äta nyttigt osv osv, listan kan göras hur lång sen helst... för det lär inte hända iaf.. jag menar, varför göra nått idag som man kan skjuta upp imorgon också?

Jag tänkte ju att jag skulle lägga upp lite bilder på det jag shoppade när jag va borta nu. Ja man shoppa när man är i dalarna (Läs: Norrland) på skidsemeter. Men jag orkar inte ta frram allt och försöka ta bilder som gör sakerna rättvisa så ni får vänta tills imorgon.

För övrigt ser min vecka ut såhär

Som ni ser finns där ingen träning eller annat nyttigt....
Nu ska jag börja gå igenom ett berg av kläder som ska tvättas sen ska jag nog sova så att det blir något av morgondagen





Kommentarer
Postat av: Ammi

hoppas du haft en bra dag :)

2010-03-22 @ 23:48:38
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback