God kväll på er, eller god natt kanske..

Nu sitter jag här och svarar på era söta komentarer tycker det är jätte kul att ni skriver så mycket!

Nu har jag äntligen träffa Catha igen, känndes som att det va evigheter sedan fast de bara va typ 2 dar eller så
Vi tog en fika och satt och snackade skit ett tag! har alltid lika kul vi två!

Nu börjar jag ju komma igång med bloggen igen.. mste bara se till att börja använda kameran också, är mycket roligare att läsa en blogg med mycket bilder, t y c k e r   n i   i n t e ?
Så det blir skärpning, har ju ändå köpt en dyr kamera så kan ju iaf se till att använda den!


Kommentarer
Postat av: Viviana

Jag kör en dagens blogg, anmäl dig om du vill vara med Kraam!

utser vinnare ikväll runt 9. ;)

2010-10-21 @ 15:27:10
URL: http://dezis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback