Mitt på dagen

Nu har halva dagen gått och jag känner att den kunde ha fått va slut typ för....ja innan den ens började :P
Har iaf livat upp dagen med lite sushi, har blivit standard på måndagar nu.

Ska bli såå skönt att komma hem idag! Ska ju kanske fika med Catha idag (otippat va?) annars funderar på att lägga mig ner bland 100 kuddar och läsa en bok eller nått. Ska kanske försöka sova ut imorgon också så att jag inte ser ut som ett vandrande lik imorgon också nu när jag ändå har sovmorgon alla dagar denna vecka förutom lördag då.
gillar oftast dessa dagar bättre Jobb 11-20, kommer hem så sent bara... och det suger iofs att jobba måndag till lördag, dagens I-landsproblem alldrig nöjd.
Men men ska inte klaga jag har ju iaf ett jobb så det ska jag vara glad för.

Men det finns inte mycket jag inte skulle göra för at få gå i ide tills i maj!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback