Snart..

1 timme kvar nu, sen får jag åka hem. Har nog inte varit såhär trött på länge... Skulle nog kunna somna sittandes här vid mitt skrivbord.

Funkar inte så bra att blogga från datorn på jobbet så förlåt och inläggen ser lite galna ut.

Denna dag har förövrigt varit en jävla skitdag! Inget har funkat som jag vill och inga bra resultat på jobbet heller. Men som tur är så är jag inte ensam om det idag. Tror kanske inte det här är så kul och läsa men känner att jag måste ha nått att göra den sista timmen. Telefonen ringer själv åt mig så jag sitter bara och väntar på att någon ska svara, jag vet vad ni tänker "åh nej en telefonförsäjare" men icke! Sitter som Kredithandläggare på ett företag, ganska otacksamt jobb men som tidigare nämt så är det ju ett jobb iaf. Och det lär inte vara det jag gör i resten av mitt liv. Men tyvärr har jag inte hel koll på vad jag vill göra eller plugga eller ens i vilket land, så har en hel del att tänka på. Och tyvärr orkar man ju inte lägga så mycket energi på det när man jobbar hele tiden, moment 22.


Nej nog om det!

Hur har er Måndag varit? 
Bätte och mer händelserik än mig hoppas jag!
Har det hänt nått kul idag?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback