Då var det valborg

Hej hej!
Nu var det länge sedan jag var inne igen men jag har faktiskt inte haft tid med detta denna vackan. har haft så mycket att göra gämt. Inte en lugn stund :) men det gillar jag full fart bah! Men nu sitter jag på jobbet så nu kan jag skriva ett par rader.

Igår fick jag hem ett jätte paket med böcker, Böcker! som jag beställt. Typ 10st vilket i sig nog är fler än vad jag läst ut under hela mitt liv. Men jag hittade massa spännande böcker på Bokus. Jag gillar mest självbiografier och sanna berättelser så det blev många sådanna :)
Tänkte börja med att läsa boken The game som är en "handbok" för killar som är dåliga på att träffa tjejer. Kan bli en riktigt intressant läsning, haha se vad dem ger för tips då boken faktiskt är skriven av en man som påstår att detta funkar. :P

Hoppas ni haft en trevlig valborg hittills :)

PS. Grattis Kungen!!

// Therése



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback