hemma i civilisationen igen

Hej på er

Nu är jag hemma i Stockholm igen efter en fantastisk helg i Sälen med trevligt sällskap!
Det har åkts mycket snowboard så man har varit helt slut på kvällarna, där av blev det inget bloggande tyvärr. Men gud va kul va har haft! Och vilket väder! Nu vet jag att det varit fint här också men tänk att sitta i solen i toppstugan med en kall öl och att det är typ 15+ ute, Svår slaget!


Mina vänner har blivit sjukt grymma på snowboard för att bara ha åkt denna säsongen



Och Catha har ju åkt länge som jag Men är myket säkrare i hoppen




Fins inte mycket att klaga på under denna semestern inte ! gud va jag längtar till nästa år nu !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback