Hudvård

Detta är ju något extremt viktigt om du som jag har ett osunt förhållande till smink!

Därför tänkte jag tipsa om en jättebra hudvårdserie som jag använder flitigt nämligen Beautycycle




Jag använer hela Earth-serien till vardags, Den är till för dig som har Normal till kombinerad/fet hy.

(steg ett är ju som alltid att tvätta bort sminket )

1. Detta är en Cleanser som du arbetar upp till ett skum i händerna och sedan smörjer in hela ansiktet och halsen med. Du ska gärna göra cirkelrörelser uppåt i ansiktet. Skölj.

2. Efter Cleansern följer du upp med en Toner som du fuktar en bomullstuss med och baddar ansiktet. Skölj ej.

3. Nattkräm

4. Dagkräm.

Tilläggsprodukter från Fire-serien

5. Anti-spot gel, Denna använder du endast på en finne eller röda områden i huden och då mellan steg 2 och 3/4.

6. Den fantastiska ansiktsmasken Hydro-masque som jag Älskar med stort Ä! Den gör din hud len som en barnrumpa!


Jag kan verkligen rekomendera denna serie till alla, alla mina vänner som köpt den efter mig är helt sålda på den!
Hoppas det kan hjälpa någon med hudproblem som inte provat denna serie än!


Puss !






Kommentarer
Postat av: HANNA

vad roligt! Hoppas du klarar det, verkligen :D jag känner en som gjorde det :)

Superkul att du är med på dagens blogg :D allt bra?

2011-04-05 @ 21:53:51
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: martina

sv: den verkar va jättebra! :)

2011-04-05 @ 22:00:50
URL: http://martinaskyman.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv okej :D

2011-04-05 @ 22:12:02
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback