Tisdag eftermiddag

Då är det snart dags för eftermiddagsrasten och sedan sista lilla passet före hemgång :)

Sorry att det inte blev något stilleben igår men jag hittade inte kabeln till kameran så blir att leta idag, och kanske göra om det också, blev inte helt nöjd med det. Inte för att jag använder några extremt exlusiva produkter men lite guldkorn har jag och sedan ganska mycket bra budgetprodukter. Så tänkte som sagt att jag skulle göra ett fint med dem igen ikväll för som ni vet är min största förälskelse just smink = )

Har även suttit och kolla runt på andrahandslägenheter på blocket idag, visst hittar man ju några men Shiiiit va folk tar betalt?!? vem vill betala 8000kr för ett rum i en villa? Eller 7000kr för ett rum i en delad lägenhet? hajjar inte. Iofs skulle jag nog ha problem att vara inneboende med någon jag inte känner över huvudtaget, Det kan ju bli helt rätt eller o så fel.

Har någon av er bott själva tillsammans med en främmande familj ellerperson och isf vad har ni för erfarenteter av det?

Med "själva" menar jag då tex inte en utomlandsflytt under en kortare period utan mer ett andrahandsboende under tex ett år. Har ju själv bott på Cypern i ett halv år tillsammans med dem jag jobbade med men det känns inte riktigt som samma sak.

// Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback