Alltid göra allt i sista minuten det är mitt motto det

Hallå mina kära vänner :)

Idag är det Tisdag men det känns inta alls lika tungt som det brukar göra för på torsdag sticker jag till fjällen med min katt :) så det är en och en halv dag kvar att jobba :) känner att jag har planerat detta bra, med lediga dagar och så. Förutom panikpackningen igår, GOD, tror jag var klar typ 2 eller nått, suck... Alltid göra allt i sista minuten det är mitt motto det. Som tur var såg brädan bra ut iaf, för det hade jag ju såklart inte kollat tidigare :P Lånade nämligen ut den i vintras och sedan dess har det bara stått inpackad i som väska och dammat :P

Sitter fortfarande och söker runt efter lägenheter, tyvärr var en som jag kollade på i söndags på tok för liten
:( tror inte ens jag skulle få plats med mina kläder i den :( Men det kanske säger mer om mig än lägenheten men iaf. Som tur är kan jag ju sitta och kolla runt medans jag jobbar så att ,an har större chans att vara bland dem första som hör av sig på lägenheter.

Fått svar om en nu också som jag hoppas få komma på visning till, behöver verkligen en lägenhet typ nu, helst igår. Men det finns ju inte ett överflöd av dem tyvärr. om man inte har typ 17k att slänga ut på boende varje månad och det har ju tyvärr inte jag, och hade jag det är frågan om jag hade tyckt att det var värt att lägga så mycket pengar på att bara bo. Men men någongång blir det min tur att få en också, sitter ju inte på gatan dirrekt som tur är. Men att få ett förstahandskontrakt är väl inget man ska hoppas på de närmaste åren.
Annars får jag väl bo hemma x antal år till tills jag har råd med en insats till en lägenhet.

Nu är det snart slut på "första-passet" för idag och dags för rast, börjar också bli dags för att bestämma sig för vad man ska äta till lunch, det är alltid att lika svårt val. men slutar ändå alltid med en korv eller en liten macka eller nått för att jag inte kan bestämma mig. Känns bra att man äter så nyttigt.

Hur har ni det denna Tisdag?

// Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback