andra dagen i verkligheten

Shit jag är helt slut.
Brukade jag jobba såhär mycket, det är ju omänskligt :P

Satt idag och läste på aftonbladet ang att komentera på internet anonymt och att det nog ska bli krav på någon form at verifiering innan man får komentera en artikel eller liknande. Och jag tycker att det är fantastiskt bra och på tiden att folk ska få stå för vad det tycker och skriver. Jag menar inta bara ang andras olycka eller lycka somdet skrivs om på tex aftonbladet utan om allt. För i min mening är de flesta som krankar ned på andra bara olyckliga och avundsjuka och för lata för att göra något åt saken. Om man läser mellan raderna kan man snabbt se mycket "stackars mig som inte har det som du-komentarer" och om man nu själv måste kunna stå för vad man vräker ur sig på nätet till andra som man inte vet någonting om kanske folk tänker efter innan de skriver. 
Ingen vet vad andra går igenom och hur det har det på riktigt, utan litar oftast på vad som sktivs i tidningar och liknande. Och även om det som står inte är sant tror jag att komentarerna sårar den det handlar om.
Så börja TÄNKA innan ni skriver något!
Blir lite som i verkliga livet "Tänk innan du öppnar käften"


Så hur är det med alla er, har ni också precis kommit tillbaka till era vanliga rutiner efter sommaren?

Idag ska jag nog äta midag med J, får se vad det blir.
Men först ska jag ta mig igenom de sista timmarna på jobbet.

//Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback