Tillbaka till verkligheten

Så var det dags igen, Jobba jobba jobba! Börjar med en skön sexdagars vecka.. Woop. Ingen mjukstart här inte.
Mycket har tydligen hänt här sedan jag gick på semester menmen det blir nog bra.

Igår var jag och åt middag med Catha och Natha, supermysig avslutning på semestern. Sen tänkte jag gå hem och sova tidigt eftersom jag inte riktigt är i fas för att jobba efter fyra veckors ledighet. Men så blev det ju inte :P J ringde vig 1 och sa att han var påväg hem, och att han skulle komma till mig. Så 02.20 var det bara att gå upp och öppna dörren till honom. Men han hade ju iaf med sig burgare så det var helt ok. Han var dock inte riktigt i fas för att jobba idag heller.

Idag jobbar jag ju som sagt, mellan 11 och 20. Sen måste jag förbi J och hämta min dator så att jag kan betala mina räkningar. Kan ju vara en bra idé.. 

Jaja men nu är det dags att börja jobba igen så vi får helt enkelt höras senare :)

// Therése  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback