Hallå hallå

Tyvärr glömde jag såklart min kamera hemma igår, ade riktigt trevligt, men allt gick inte riktigt som planerat!

Som ni redan vet var vi ganska så stressade igår, vi hade inte koll på att vi skulle vara där kl 7 så det blev super stress. Och sjävklart skulle ju precis allt gå fel.. precis Allt!

När katten kom för att plocka upp mig när vi skulle dra och handla de sista grejerna för kvällen så var vi redan då lite sena på grund av lite händelser vi inte kunnat förutspå, så jag stressar som fan bokstavligt talat så kastar jag ned klänningen, skorna och sminket i en väska och kastar mig ut genom dörren. katten tar mina påsar och väskan och tar ned dem till bilen, jag ska då bara låsa dörren, och nu kommer det mest ironiska av allt..
Jag låsen dörren som vanligt och ska bara känna efter att den är låst, Nu kommer det, tror ni inte att jag lyckas få med mig hela handtaget när jag drar i dörren för att känna att den är låst? Så där står jag med dörrhandtaget i handen och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. Katten kommer tillbaka upp och försöker hjälpa mig att få fast det igen men skruvarna ville inte riktigt som vi ville.. Som tur är går det att få upp dörren genom att dra up den med nyckeln så jag fick helt enkelt skita i det då, hade verkligen inte tid att stå där och bråka med det då..

Så äntligen är vi påväg mot shoppingen, där gick allt rätt smärtfritt vi hittade allt vi behövde för kvällen, så inget gick fel där


Sen var det dags att köpa med mat hem till Katten så att vi fick något i oss innan festen, blev en påse donkenmat (glammigt va) som vi kastade i oss innan det var dags att hoppa in och ta en dusch och börja med sminket.. allt gick rätt smärtfritt här förutom att jag efter en stunds pillande med lösögonfransarna sket i dem.. dem ville verkligen inte sitta fast bra utan va aningen sneda eller bara fast i ena kanten.. så när jag nästan limmat ihop mitt eget öga gav jag upp.. Lyckades efter det självklart ha sönder det ena paret av mina stumpbyxor hade ju bara två så då var ina reserver borta också (har alltid ett par i väskan när jag är ute ifall olyckan skulle vara framme) men det andra paret höll som tur var hela kvällen.


Kvällen blev efter allt detta iaf väldigt trevlig och som tur var hade Karin en kamera med sig så jag lånar några bilder av henne:

Katten, Karin och Jag



Syggingar



champagne



Karin Jag och Duane



Jag och Katten

Alla bilder är lånade av Karin


Nu är det dags att försöka snygga till sig inför jobbveckan.. suck vill inte att ledigheten ska vara slut, efter att ha jobbat 3 dagar på 2 veckor kommer jag nu de närmaste 2 veckorna jobba 12 dagar, känner mig inte så peppad men det får väl gå ändå!






Kommentarer
Postat av: FannyFredrica

Svar: Vad bra då :D

2011-01-09 @ 19:27:32
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: WILMA - http://wilmastranne.blogg.se

sv: åh, tack!

2011-01-09 @ 20:34:49
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ser ju såå skoj ut!!

2011-01-10 @ 01:01:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback