2011-07-06 17:50

Ja okej, blir en middag med J ikväll. Precis efter fick jag reda på att kontoret ska till Snaps och ha lite AW.. suck det kan jag ju inte va med på då. (Lika bra kanske då jag måste spara pengar). Menmen Får se till att få till det mysigt hemma med J då istället, blir bra det me!

Hur som är det snart bara två timmar kvar på jobbet (sitter och poppar 107,5 i lurarna nu, man blir ju taggad påparty) :) och "bara" 17 arbetsdagar kvar till semestern efter idag. Det kommer nog gå fort tror jag. Trist att Natha och jag bara har en vecka samtidigt iår bara. Men jag lär glassa rätt mycket på segelbåten och hon gillar ju inte båtar så..

Nä men om man skulle gå ut och ta en cigg kanske..
A så får det bli!

//Therése

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback