Då var det måndag igen

Dessa måndagar... Ush säger jag bara.. Jag menar hur många av er var supersugna på denna dag igår?
Såvida ni inte har semester såklart, då förstår jag er. Om inte gissar jag på den vanliga söndagsångesten som sakta kryper på.

Har inte hört ett ord från J ännu, han kanske inte har vaknat ur dvalan från "Grabb-helgen" ännu. Vet ju inte hur länge dem stannade i götet igår iofs. Får väl se hur det blir ikväll, hade för mig att vi skulle ses men detta tyder på att det inte blir så.

Nu sitter jag iaf på jobbet.. Har tagit mig igenom de första två timmarna nu.. bara sex och en halv timme kvar.. Sen kan jag återgå till att fixa till lägenheten så att jag blir klar någon gång.. Tar sjukt lång tid det här :P
Man skulle ju gärna ha lite fler dagar på sig men vad gör man.. Nån måste ju jobba också.
Går även in i en skön sexdagars-vecka nu.. himlakul när det är sommar och alla hittar på kul grejer på helgerna.. Shit vad bittar man kan vara för att det är långt kvar till semestern. Haha.. Ska skärpa mig nu.

Tror det blir en traditionell måndagslunch idag iaf, Sushi FTW! Det gör mig alltid på bättre humör. : ) och även att jag nu går hem på en kvart från jobbet är inte illa! kanske till och med blir lite fit nu : ) skulle inte skada efter allt godis man smäller i sig på jobbet, haha tror dem försöker göra oss feta.

Men men nog om det, hur mår ni idag och vad har ni för er? Jobbar bi eller har ni semester?

Hörs efter lunch : )
Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback