God morgon!

Eller förmiddag kanske det är nu..
Jag är iaf på jobbet igen och dricken en kaffe och försöker jobba bort lite mail som kommit under natten.
Lämnade en sjuk J hemma, nästan lite avis.. Såg väldigt skönt ut att ligga kvar och sova en stund till.. Men icke, bara att ta sig upp och sticka iväg. 

Har iaf nått kul att se fram emot idag : ) en mysig middag med Bea och Roxie som jag faktiskt inte hunnit träffa och umgås med på jättelänge, så det kommer bli jätte trevligt : ) Måste bara ge tjejerna en förvarning att jag faktiskt inte är helt färdig hemma : ( står påsar med grejer övreallt som jag måste ställa undan, får skynda mig hem innan dem kommer : P.
 

Hörs lite senare!

//Therése

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback