Snart så!

Hm blev ingen Sushi, blev en måltidsersättning från naturdiet istället.. tror jag glömde bort att maten inte är klar när jag kommer hem.. haha suck.
Nu har iaf J vaknat ur bakisdvalan så vi får se kanske får man mat där ikväll : P Verkar iaf bli så att vi träffas ikväll.. Även om jag har annat jag borde göra, typ bli färdig i lägenheten. men det är ju inte lika kul : P

Jag är fortfarande helt slut.. ush går verkligen på sparlåga inför semestern, hur ska det gå om jag håller på att packa ihop redan nu liksom..(bara 19 arbetsdagar kvar)
Känner för att åka hem ga förbi MAX och köpa mat gå hem och svulla i soffan! orkar inte göra nått typ. Fattar inte jag sov ju i typ 9 timmar i natt! Det är sjukt mycket mer än vad jag brukar göra.. Börjar vär bli gammal eller nått..

Nu börjar iaf denna arbetsdag lida mot sitt slut, Bara 50min kvar... Så jag tycker att vi hörs när jag kommer hem sen istället : )


Om du tittar på menyn innan du tittar på servitrisen/servitören har du börjat bli gammal
-Okänd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback