Man är ju trött..

Då var det bara en timme kvar på kontoet idag, sen får jag äntligen gå hem och fixa! Men jag är ju mega mega trött så det lär väl inte bli jätte mycket gjort om jag känner mig själv. Funderar till och med på hur jag ska orka ta mig hem, haha, tröttare människa får man leta efter!

Vet inte riktigt hur det blir med middagen nu, Roxie kunde inte komma med så vi kanske käkar ute någonstans istället. Får se hur det blir, Har inte pratat med Bea än heller. Så kul att sluta jobba till 8, mitt sociala liv tar inte alls stryk : P

Nu sitter jag iaf och läser inredningsbloggar (kul nu när man kan göra fint hemma) och hittare en kul grej, trycka bilder och text på ljus, himla fint va det! Så det ska jag nog ge mig på en ledig dag : ) Kan länka till bloggen sen när jag är hemma eftersom Blogg.se inte funkar jätte bra på datorn på jobbet : / Kanske blir en Mysnörd nu när man fått sitt eget ställe? Vad tror ni?
Tur att man redan lovat bort sig på party i helgen så att det inte blir så den närmaste veckan iaf : P

Simma lugnt!

//Therése


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback