Idag blir det Sushi!

Sitter och surfar runt lite och söker lite insperation, känner att jag är i en torka nu.. är nog för mycket annat som pågår i mitt liv runt om kring.

Har i alla fall bestämt mig för att det är Sushi som gäller idag, Behöver det känner jag  : ) Och sen som jag alltid blir med lunchen så är det svårt att hitta atällen som servirar lunch efter kl3...  Men det ligger en jätte bra Shusibar precis vid jobber som jag brukar äta på (Roza Sushibar) Känns fräsht och rent där. Brukar annars vara lite orolig när jag äter på små sushiställen, känns inte alltid jätte bra tyvärr : /

Ush sen känner jag mig lite stressad över att jag måste skynda mig hem och fixa inna brudarna kommer. diska och plocka undan de påstar jag inte ännu hunnit packa upp.. Annars ser ju lägenheten mindre ut än vad den redan gör : P Är ju bra om vi kan laga mat i "köket" liksom.. Får skynda mig massor iaf tyvärr. Haha inte en lugn kväll på flera veckor.. Men det är så jag vill ha det, Mycket att göra hela tiden annars springen jag på väggarna. Visst kan ju vara skönt med en film kväll någon gång men inta så ofta..
Hamnade nog på ett sidospår nu

Nu fortsätter jag med mitt insperationssökande (förslag på inspererande bloggar tas gärna emot så kollar jag in det efter lunch)

// Therése


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback