Efter en långhelg

Nu är det Söndagnatt igen Känner mig inte pepp på jobb nu alls faktiskt!

Men helgen har varit mycket bra med trevliga kvällar med mycket vänner Så på så sätt är jag helnöjd men den kunde ha varit lite längre!

Imorgon väntar ett hästpass på jobbet det vill säga 8-20, kan bli kul! Det som känns skönt dock är ju att jag är ledig på lördag så det är väl okej att jobba lite extra innan det när jag ändå slipper lördagen denna veckan.

Så denna veckan kommer präglas av ett villt slit och många extra timmar på jobbet.. det kommer iaf bli bra när lönen kommer!  

Så nu är det väl dags att sova så att man orkar med jobbet imorgon men innan dess bjuder jag på en bild från igår innan jag gick ut.

Godnatt mina väner








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback