Hallå Hallå

Oj nu var det länge sedan jag var inne igen.. hm, men har inte så mycket spännande i mitt liv som jag kan skriva om i bloggen tyvärr.
Igår blev jag risig när jag var på jobbet så har legat i feber hela dagen och har den fortfarande så verkar inte bli nått jobb imorgon heller men det är klart det är ju dumt att utmana sin själv att komma tillbaka för tidigt, då lir man ju oftast sjuk igen.
Idag har jag istället legat och sovit typ hela dagen och kvällen, funderat på varför jag aldrig köpte en One Piece (hade varit guld idag) och kollat lite efter lägenheter. Varför ska det vara så svårt att få tag i en lägenhet? Vill ju inte flytta jätte långt från stan!
Så vad har jag hunnit med under tiden jag varit borta härifrån?
hm..
Jag har blivit steget blondare igen


Köpt massa nytt smink också (smink är verkligen mitt liv typ ) som jag tänkte visa vid ett senare tillfälle.

nu är det dags för den sista ciggen och sedan sova igen ( har varit vaken i kanske max 6 timmar totalt idg.. OMG vad jag hatar att va sjuk.. man fåringet gjort.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback