ahhhh Galen!!

Fan fan fan att jag glömde min dator hos J OCH min laddare, *suck* så igår satt jag hemma utan mobil och dator, helt sjukt tråkigt. Tur att det var american pie beta house på tv iaf :P
Men men nu är jag ju på kontoret igen så kan komma in här nu :)

Jag glömde nog att berätta att jag igår satt och nätshoppade lite på jobbet och tänkte att det är dags att testa den nya hårtrenden Macadamia Natural Oil. Det ska tydligen göra underverk för håret och mitt är så trött och slitet att det är dags för underverk. Köpte Macadamia Natural Oil Salon Intro Box där det följer med en av varje i lite oliga storlekar men så att man får testa allt och se om det är nått att ha. Är det det så är det ju bara att beställa de produkterna som man gillade.
Dem var sjukt snabba också, paketet skickades samma dag :) bra service hos eleven.se!
Skriver självklart ett inlägg om produkterna sen också :))
Kanske blir bra som pressenter sen :)


Ikväll måste jag hem till J får se om jag stannar över eller inte måste iaf hämta grejer. Lär ju äta där iaf. Så tråkigt att äta själv. Måste hitta kabeln till min kamera också!! orkar inte att min blogg ser ut som en wall of text :O inga nya bilder alls, inte inte bra. Ett stort steg framåt är iaf att jag nu alltid har med mig kameran , innan låg den ju bara i hemma och dammade på en hylla. Så om jag hittar den ikväll så blir det lite roligare att titta in här sen.

Hörs lite senare !

/Therése


Kommentarer
Postat av: cherie

så fin blogg jag klickade in på!

♥ kika in på min välgörenhetsblogg, för en unik och jordnära blogg. det lilla du gör som att klicka in, kan göra skillnad. Kram ♥ /cherie

2011-09-14 @ 14:38:33
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback