You want a piece of me ?

Jag pallar inte det här !
ser jag ut som nån jävla stålmannen eller? nej tror fan inte det !
orka att jag har jobbat hela veckan med 39 graders feber sjukt förkyld och dunder hosta ! började tillockmed blöda näsblod! NÄSBLOD! jag tror det är ett tecken på att man kanske borde ta det lugnt .. men har man tid med det ? NEJ!
Kommer säkert ligga svin sjuk hela Julen ! kul ? NEJ ! 
Dampryck ? JA ! 
Vet inte varför men de senaste dagarna har jag gått runt och varit svin sur hela tiden typ ! inte min vanliga glada jag ! kan ju bero på att jag e sjuk =/

orka att jag inte har haft tid att köpa en enda julklapp än så att jag måste köpa alla imorrn med alla andra 1000000 människor som är leka dåliga som jag !

Försökte prata med ni vet vem här m dagen också .. men har han talets gåva NEJ!
Jusst nu gör det mig bara frustrerad !
Pallar inte att massa folk ska bråka med mej hela jävla tiden ! eller inte bråka .. men inte kunna diskutera utan att bli sura ! fan väx upp ?!?!

nej nu måste jag hoppa in i duschen och sedan  : MOT ÖLEN =)

I'm Mrs. ?You want a piece of me?'
Tryin' and pissin' me off
Well get in line with the paparazzi
Who's flippin' me off
Hopin' I'll resort to some havoc
End up settlin' in court
Now are you sure you want a piece of me?

image237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback