Torsdag ...

ja det funns inte så mycket intressant att säga om denna dag .. eller jo..men får se om jag har lust att skriva om det senare ...

men imorrn är jag iaf ledig =) eller aa... halv ledig iaf.. ska va på jobbet kl 12 för ett uppstartsmöte med chrille och några till.. ska få min arbetledarpärm =)
och efter det ska jag hänga på jobbet i nån timme och vänta på att Kim ska sluta jobba så att hon och jag kan bygga ihop en tågbana som vi ska använda på lördag.. jag ska sitta och leka me barn i 6 timmar.. hoppar det går bra =) .. menmen så länge man själv tycker att det är kul att leka så borde det gå bra !

aja får blogga mer imorrn för jag har verkligen inget att skriva om ... ovärd dag med andra ord...!


D o g g y s t y l e

I   M a k e   Y o u   W o f f   L i k e   A   D o g

W o f f   W o f f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback