Inte min dag....

Fy idag har det varit så långt ifrån min dag det bara kan bli..

Dagen började med att bussen inte kom så jag kom 50 minuter sent till jobbet vilket inte är så jävla popurlärt ...
sedan som jag sa igår så va ju snyggvakten på jobbet och eftersom han nu vet om hur snygg jag tycker att han e så är det tydligen skit kul att gå förbi mig och bara le helatiden så att jag inte kan konsentrera mig .. d borde va olagligt att sätta uniform på så snygga människor =)
menmen han gör ju iallafall jobbet värt att gå till !
sen så jobbade jag stänging idag så jag kom hem kl 22.30.. orka jobba skräptider :/ hinner inte ha nått liv utanför jobbet eftersom jag börjar jobba kl 12 typ.. och typ 6 dar i veckan... fy vad tråkigt.. skulle kanske fundera på att flytta in på jobbet :)

simma lugnt !



Time is never wasted when you're wasted all the time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback