Kanelbullens dag =) och fredag

       

igår började en nu kampanj på jobbet KANELBULLAR , från och med nu kommer jag bara äta bullar på jobbet.. bara så alla vet !
det va ingen bra dag igår.. ingen snyggvakt nån stans.. inte för att jag letede ;P men ändå...
menmen vi va iallafall ett roligt gäng som jobbade
    vi är mycket seriösa

vi e för söta :P

Idag har jag inte hunnit med så mycket förutom en lunch med natha och penny i kista vilken inte va så bara utan mycket trevligt:P

  

sedan shoppade jag igen idag .. ft vad jag e dålig på att spara pengar det blev iallafall fina saker :
ett par örhängen
fyra par stickade knästrumpor två vita och två grå
läppglans...osv..

bloggar mer om kvällens bravader senare

simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback