måndag ...

Fy faen vad jag e trött.... menmen jag får väl skyll amej själv som skiter i att sova när man ska upp och jobba dan efter ... menmen vila kan man göra när man dör ... men det lär bli en låååång dag :( jobba 11.30-22 ... mellerst.... Skriver senare ....


så nu har ännu en värdelös dag på jobbet gått ... stress stress stress..
eller den va inte helt värde lös.. "snyggvakten" jobbade ju =)
(kan försöka ta ett smygkort på honnom så ni kan få se vem som får mej att tappa fokus totalt på dagarna)
hur som hälst så stog jag och en annan tjej på jobbet och pratade om hur snygg han var när en annan vakt går förbi och lyssnar på vad vi säger så nu har han messat snyggvakten och sagt hur snygg jag tycker att han är.. fy vad pinsamt att jobba imorrn .. och nu måste man ju göra sej snygg också :P

har fortfarande inte sovit så är rätt trött nu efter typ 40 timmar =/ men men.. man får inte va så känslig hela tiden ...
tror att jag ska lägga mej i ett varmt bad nu innan jag ska försöka sova .. skööönt !

simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback