Mycket deprimerad mittínatten =/

Patade precis lite skit me Jonas.. Mycket dumt gjort! så länge jag slipper se honom , prata med honom eller överhuvudtagen andas samma luft som honnom är allt helt okej .. då är jag helt okej.. bara glad helatiden och verkligen lycklig med hur jag har det nu.. men såfort jag har nån kontakt med honom faller allt .. mitt fina yttre lyckliga skal jag kan krypa in i .. han genomskådar mej på 2 sekunder.. blir så arg på mej själv.. varför kan jag inte bara glömma honom... jag va ju inte äns lycklig med oss det sista halvåret.. antar att det bara är svårt att släppataget.. eller inse att han kanske ligger och sover sött med en annan brudjävel.. även om jag gör samma sak själv är det svårt att acceptera att han gör det....



Therese <3 Jonas

14/8 2004 - 4/8 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback