ojojoj...

Ja nu är ännu en fredag förbi.. haha den är lite luddig men jag tror jag hade jävligt kul iaf !
började kvällen på tippan som vanligt på fredagar .. dock så va vi inte hela gänget den här gången vilket inte va så kul.. många av grabbarna hade fått utegångsförbud av frugan :P
     

    <--- mycket sött flickor :p

sen när stället skulle stänga så va v ett gäng som va helt eniga om att det inte va dags att avrunda kvällen så tidigt så det blev en sväng till rockbaren där jag mötte upp HB och olle.. kan inte bli bättre =)
då var ölfesten igång.. och det slutade ungifär såhär bra


menmen kul hade jag iaf.. 
simma lugnt

 tack snuttan för den söta bilden =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback