Onsdag...

Fan nu e det ju snart helg igen.. tiden bara flyger när man jobbar hela tiden.. bara jobb jobb och jobb var eviga jävla dag =/ .. hade möte med chefen idag iallafall .. det gick mycket bra (tror jag , han är lte finulig) men han sa iaf att han skille utbilda mej till arbetsledare vilket kommer bli jätte kul =) .. detta kommet ske i mitten av november men va fan d e inte så långt kvar =)

annars har jag inte gjort så mycket mer än att jobba idag.. jobbade mellan 13-22 vilket är fruktansvärt segt ! fett trist att jobba hela kvällarna så att man inte hinner hitta på nått med folk =/

Gjorde ett kontoutag idag också vilket gav mej en glad överaskning .. jag har råd att festa i helgen också =D
*big happy smile*

har även kommit på att det är dags att skaffa en ny pojkvän nu.. (inte vem som helst utan någon jag tycker om såklart..) men jag börjar fan känna mej ensam .. det är inte okej.. nu när Bea har hittat en ny som hon vill vara med för det mesta.. självklart hänger hon med mej ändå .. men jag vill också ha någon att mysa med nu när det börjar bli kallt om öronen igen... vart hittar man alla bra killar ?.. tycker att det känns jävligt B att ragga på krogen ... eller?
nej det kanske är dags att ta tag i att snacka lite med snyggvakten som btw heter Johan men han passar inte riktigt som det så jag håller mej till att kalla honom för snyggvakten :P.. även om jag inte tror att han är nått pojkvänsmaterial (han är för snygg, och han vet om det).. men man vet alrdig =) skulle inte banga på den iaf ;P

aja dags att tänka på att sova kanske...
simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback