Ovärd dag...

Nu är ännu en låång dag på jobbet förbi (12-22) ...
så idag fick jag jobba medans polarna satt ocg glodde på fotboll och drack bärs.. suck .. jag vill också... det är det sämsta med mitt jobb .. alla dessa skräpiga tider...
menmen dagen va inte helt ovärd kanske.. snyggvakten jobbade ju så jag hade mitt ögongodis i typ 2 timmar... men utöver det så har dagen vart ganska händelselös och ovärd...
jag funderar på att ta med mig kameran till jobbet lite mer så att jag an ta lite roliga kort på alla som jobbar med mej.. vi är ett ganska knasigt team =P .. men kul har vi ju iaf...
aja hoppas att det är rätt vakt imorgon också.. för sen är jag ledig i tre dagar i rad.. helt sjukt skönt =)

simma lugnt

Dagens låtar :
Ashlee simpson - You make me wanna la la
Simple plan - Welcome to My Life
Trance Generators - Do U Wanna Balloon

  Tur att jag e så normal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback