Sen kväll !

Ännu en dag på jobbet förbi.. och ingen snyggvakt så långt ögat kunde se.. var e han ... snabbare med min vakt :P
skön dag dock .. hände inte ett skit på jobbet så man kunde gå runt och slöa rätt mycket..och vi va rätt mycke folk på golvet 4 st fram tills när jag slutade 21.15.. mycket skönt..  skulle ha pratat med chrille idag också .. men av nån "konstig" anledning ringde han aldrig till mig.. får snacka me han imorrn .. eller idag eller hur man ska se det .. kl e ju efter 12.. nästan 3 och jag kan inte sova som vanligt.. kommer bli en tungdag imorrn .. fy .. är inte ledig förens på måndag också .. inte helt okej ..

och min bea är på kurs så nu e jag helt ensam hela nätterna *sällskapssjuk* KOM HEM.. men på fredag e du hemma och då ska vi röja =)



får se om det blir nått ölande imorrn =) det är ju ändå lilllördag .. nästan tillåtet .. eller?

Sitt ner i båten så du inte blir blöt ! För det är jävligt kallt och du har ingen flytväst !

Dagens Låt:

KRS 1 - Sound of da police


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback