Tredje gången gillt ?


Okej jag börjar om ..
Får se om det går bättre den här gången. senast blev det typ en månad mellan varje inlägg .. ska försöka att inte va lika dålig den här gången =)
Va inne på min gammla blogg för första gången på väääääldigt länge idag och upptäckte en massa arga komentarer av folk som tydligen inte hade så mycket bättre att göra på jobbet än att läsa min bolgg så det är väl hög tid att göra er nöjda och starta en ny och bättre blogg nu!

För er som aldrig läst min bogg tidigare så kommer lite kort info om mej här :
Jag heter Therese och kallas för Bubblan .. där av bloggnamnet.
Är 19 år och bor i Stockholm.
ja ni lär ju lära känna mej med tiden om ni orkar läsa min blogg lite då och då ..

men nu är jag igång igen iaf så ska försöka att fortsätta med den också.. =P

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra det är på tiden att du börjar igen

2007-10-04 @ 00:37:03
Postat av: Anonym

Bra det är på tiden att du börjar skriva igen !

2007-10-04 @ 00:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback