Alla fucking hjärtans dag

h u r   k a n   d e n   d a g e n   s o m   t i d i g a r e   v a r t   m i n   f a v v o r i t   d a g   p å   å r e t   h e l t  
p l ö t s l i g t   v a r a   d e n   v ä r s t a   ?   b l ä ä   . . .


fyyy vad jag inte tycker om den här dagen ... och fan vad jag är sälskaps sjuk ! jag sitter fortfarande kvar på jobbet .. idag igen .. men vill inte åka hem.. ingen hemma så då kommer jag bara känna mig ännu mer ensam !
Ändå Kim som stänger så då har man ju nån rolig människa här iaf !
men jag ska nog ta mig hem snart.. J skulle ju kanske komma om jag har tur !

och fan va mycke snubbar som köpte blommor idag .. haha alla killar gick typ runt me feta blommbuketter och tjejerna gick inte me nått.. haha ibland är det bra att va tjej.. ja om man nu hande nån att få en blomma av .. en liten blomma kanske ? någon ? ne trodde väl det !
fy vad avundsjuk man kan bli på andras lycka .. haha .. menmen ... så kan det gå.. annars är det ju ganska skönt att va singel så man får väl stå ut med det här ! även om det är fett avundsjuks framkallande.. hmm...

hittade iaf vakten tillslut (lyckades miss honom hela dagen typ) = )  så då fick jag nån att röka med iaf ...
annars har min dag varit rätt händelse lös..

jaja men nu ska jag gå och se hur det går för folket att stänga... så att jag slipper jobba som fan imorrn på öppningen .. haha ..

kanske bloggar lite senare !

hoppas ni andra har en bättre alla hjärtans dag än vad jag har !

</3

Kommentarer
Postat av: Lalla

Jaa du jag har kanske någon men han bor 200 mil härifrån så det är inte lika roligt heller! :P Sen har man ju familjen iallafall :) Gav mina föräldrar en chokladask och de bjöd på färska räkor :D Hörs imorgon!

2008-02-15 @ 11:52:59
URL: http://julialex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback