Bakfylla.nu

B l ä   v a r f ö r   u t s ä t t e r    m a n   s i g    f ö r    d e t   h ä r ?  

Kvällen igår blev iaf väldigt lyckad tycker jag ! mycket trevligt!
Började med att sitta hemma hos natha och drack bärsh och kollade på melodifestivalen = ) men snabbt bytte vi ut det mot guitar hero . fan va man e dålig efter ett par öl = /
sen gick vi ut en sväng me hennes hund samtidigt som vi försökte ta reda på vad allt folk hade för sig . och tydlligen så satt det lite folk hemma hos robin så vi gled dit och snackade skit me dom och drack lite .
efter nån timme ramlade det in typ 10 pers till så då blev det riktigt kul = )

image302


blev mycket trevligt .. nästan lite för trevligt .. fan kom hem typ 4-5 nån gång .. men det är det värt.. fick ju sova hur länge jag ville idag iaf...
men morgonen blev tung ! ush fy och blä ! trodde helt seriöst att jag skulle kräkas när jag slog upp ögonen ! och ush jag måste skaffa mörkläggnings-gardiner snart ! huvudväken blir inte bättre av ljus. . . !
Gick förbi natha också som satt och pluggade ! himla duktiga du !


image303

Men när jag hade rehabliterat mig ett par timmar åkte jag med pappa upp till obs för att köpa middag ! 

L ö v b i f f
P o t a t i s k r o k e t t e r
S a l l a d  
V i t l ö k s m ö r   o c h   R ö d v i n s å s   !  
M U M S !


Så nu mår jag ganska bra igen, ska up poch jobba kl 8 imorrn så jag är iofs ganska onöjd över det ! ... hoppas att det är kim eller sandra som öppnar iaf ! 

fick ett bra tipps igår också ! för att slippa baksmällan = )

image304

Kanske skulle va nått att köpa ? 
eller så kan man ju bara försöka komma ihåg att dricka typ 100 liter vatten innan man lägger sig ? 
AS IF ?!? 
hm har väl typ en mentalnivå som en 4 åring när man går och lägger sig efter en blöt kväll...! 

aja kanske bloggar lite senara om det ör nått sjukt spännande som händer i mitt liv innan jag går och lägger mig ! 

Z z z z Z z z z z  . . .
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback