Fin kväll !

Kom nyss hem från en lite promenad ma natha och Zacco , mysit men svin kallt .. tror fan att det kommer gå isbjörnar utanför mitt fönster snart .. eller kanske flyger förbi en pingvin .. eller fan dom kan inte flyga .. eller ? ..anyway  det va inte alls dit jag ville komma med detta inlägg... har iofs ingen aning om vart jag ville komma men ..

en sak som är jävligt säker är att jag vill ha sommar ! nu nu nu ! jag vill ha varma sommardagar med fina bilar att pila med.. eller kanske bara kolla på fina pojkar som pillar med de fina bilarna .. jaja vem gillar inte killar i meckbrallor och när dom är sådär lagom skitiga *njuter* haha eller det kanske bara är jag ?

osammanhängade ? jo men det är lite så jag jobbar här !

ne nu ska jag nog snart ta en dusch och sen bädda ner mig och glo på 2 avsnitt gossip girl .. kan inte få en bättra avslutning då denna totalt värdelösa dag .. vill ha lön nu så att man kan hitta på nått kul !
borde nog sova nu också .. öppnar ju me kimmi imorrn .. så för hennes skull ska jag försöka sova lite !


image307



Kommentarer
Postat av: nathalie

creeeeeeeeeeeepy bild.

2008-02-12 @ 11:13:37
URL: http://rellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback