MUMS !

Nu sittar jag kvar på jobbet igen.. okej jag fattar jag har inget liv .. haha .. jo men seriöst det har jag faktiskt.. men jag har helt underbara arbetspolare så jag skulle kunna leva här .. och jag menar man behöver ju inte va hungrig iaf !
Jusst nu sitter jag och äter min favorit glass.. (kan ju lossas att det är sommar iaf) med crunch och massor me kolasås.. M U M S

sen ska jag nog gå ner ocg röka tror jag ... och sen ska jag åka hem och göra mig klar för att åka til J .. haha vi ska kolla på film .. O c h   J A G   f i c k   v ä l j a .. hur ofta händer det ? ALDRIG ! det kan jag lova .. haha nu ska han få för alla värdelösa krigs-filmer ! orka ens försöka ha en bra handling i en krigsfilm liksom.. dumt att bara rent jävla krig genom hela filmen så att man kan få se lite folk slå ihjäl varandra, då skulle filmen va typ 10 min lång och as bra istället för typ 3 timmer och helt meningslös.. det är ju fan det ända i sånna filmer som är kul att kolla på.. typ som när man spolar förbi hela Titanic föutom jusst när båten sjunker .. och sen kan man ju stänga av för rästen är ju rätt skräpig, åh jag älskar dig så mycket varför var du tvungen att dö ? jo för att han va dum nog att bada när det är typ minusgrader i vattnet, jusst därför!?!  eller för att han offrade sig för dig, så romantiskt.. haha lägg av .. lovar att om det va på riktigt skulle han ha dränkt dig i vattnet och räddat sig själv !  sorry till alla Titanic fans men den filmen är tyvärr inte bra !

och mitt humör är i botten .. kan det inte hoppa över att bli alla hjärtans dag ?!? som att jag inte har tillräkligt med ensamhets-ångest redan nu liksom.. blää ... kommer nog bli en helt ovärd dag ... menmen i mitt horoskop stog det iaf att jag skulle bli glatt överaskad imorrn kväll... och det kommer säkert hända..  A S   I F ? ! ?
tur att man ska va en stor del av dagen på jobbet iaf.. kul om man satt hemma hela dagen helt ensam.. hmm.. att va singel på alla hjärtans dag är nog en av de värsta sakerna som finns ! att se alla lyckliga par gå förbi... haha kommer bli självmordsbenägen om jag fortsätter med detta bittra inlägg.. och det vore ju inte så kul..

Jag är har stort jävla party behov nu ! hmm det är ju onsdag så det är ju lite okej att festa idag .. eller? hmm nej inte om man ska upp imorrn och jobba tidigt ! men snart är det helg = ) .. och jag har inga pengar kvar = / menmen det löser sig alltid.. men jag vill verkligen ha en tok bra fest me massor av roliga människor och massor me bra musik och massor me dans ! jag vill jag vill jag vill !! hoppas alla kan sluta va värdelösa i helgen !

och ingen rolig vakt syns till heller.. kanske ska ta och åka hem då .. så att man kan komma till J nån gång .. så att man kan få sova ; ) .. jaja nått bra är ju att det inte finns nått roligt tv-spel där eller jo, men då tok äger han mig bara och då blir jag så bitter så det är nog lika bra att skita i att fråga om vi ska spela för då får jag nog inte sova på hela natten .. haha ger mig aldrig om jag inte får vinna ; P .. inget gossip girl heller.. och det är ju lite tråkigt.. men ganska bra ! då får man ju sova ..  

jaja nu e mamma och pappa inne på obs och handlar så jag kan åka me dom hem = ) nu är jag glad igen ! 
menmen ska springa ner till mitt skåp och hämta en tröja och sen ska jag gå ut och röka .. 

bloggar kanske senare .. om nu någon skulle vara intresserad ! haha 


image312

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback