G o ' d a gs v e r i g e

Nu sitter jag hemma efter en dag på jobbet som känndas mycket längre än va den va .. så det är mycket skönt att komma hem =)

ikväll ska jag va me J och kolla på film =) tror det blir Beemovie, är barnsligt förtjust i barnfilmer =)
så nu måste jag bara vänta på att han kommer hit . av egenerfarenhet kan jag säga att d kan ta allt mellan en kvart och fjorton dar typ....

V a d   s k a   n i   g ö r a   i k v ä l l   ?

sen ska jag sova . men börjar kl 14 imorrn så det är nog inga problem att hinna sova =)

kanske bloggar lite senare ...

M y   n a m e   i s   I n g a   a n d   i ' m   f r o m   s v i i i i d e n




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag är en liten.........MAGGAAAAAAAAN!!

2008-01-24 @ 22:09:15
URL: http://rellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback