Tisdag

Fan jag fattar inte hur folk pallar med 8-5 jobb fy fan va jag harat att gå upp tidigt ...
haha bara jobbat 2 dagar och bara 8-3 men ändå ... skulle hellre börja typ 11 och sluta 8 =) eller 1 och sluta 10 det skulle också va skönt =)
fasst det är ju rätt skönt att få sluta tidigt men att gå upp tidigt ... FY...
M Ä N N I S K O P L Å G E R I  !!



image249

eller det kanske bara är jag . . . ?

Söt katt iaf . . .

hm är typ ledig i helgen men har inga pengar ... vad finns det för kul att göra som inte kostar pengar ? Har iofs ett gratis biobesök . . . Bea ska vi se förtrollad i helgen ?

har BTW börjat med min diet.. går iofs år helvete men dat kanske va för att jag hade pulver med kaffe latte smak .. kaffe latte är ju så gott så om man tänkt sig att det ska smaka så så kan man ju glömma det iaf =/
men nu har jag me choklad smak hoppas det går bättre !

S K A F F A   S J Ä L V   D I S C I P L I N   M Ä N N I S K A

Åh på Fredag ska J skaffa en till tattoo typ nån oldschool grej över hela armen .. är lite skepkisk men tatueringar är hett !! Dock att det är två heros från ett spel gör mig ännu mer skepnisk men det ser iofs bara ut som ett skelett så dödsakkar har väl många .. kanske inte syns att det är en spel-nörd-pryl ;)
och jag som lyckas vara ledig på en dag när det händer nått ( wee händer typ aldrig) ska iaf följa med och titta på älskar att vara i en studio älskar ljudet av tatuerings-verktygen !
Kanske ska ta me en skiss på min drake och se vad de kan komma fram till =) och få veta vad jag kommer få betala för den =S


Den e as snygg iaf =)

sen har jag några fler på g också måste bara skissa klart =) och spara pengar =S

P a l l a   m e   p e n g a r p r o b l e m   ? ! ? !   N e j   ! ! !  

Undrar när jag ska börja med mina andra "nyårslöften" hm kanske ska gå hem från jobbet imorrn ...? så jävla tråkigt att gå själv bara !
Natha vi får börja ta promenader !

nu börjar jag bli röksugen på riktigt så det kan inte räknar som att spräcka nyårslöftet =) .... Eller?

J a g   t y c k e r   d u   h a r   f u l   k l ä n n i n g . . .   d u   k a n   g å   h e m   n u  !

Kanska ska leka me J på torsdag så jag har planer för alla dagar =) hatar att inte ha ett skit att göra =s då slutar det alltid med att jag sittar här framför min kära dumburk och slöar bort hela dan =/
eller spelar alldeles för mycker guitar hero. . .  det är iofs as kul =) blir dock tok ägd av lillebror =/

" Y o u   a r e   o n l y   a s   g o o d   a s   y o u r   l a s t   g i g . . . W h i c h   s u c k e d ! "

" I  s w e a r   o f f i c e r !   T h e   b e d r o o m   T V   j u s t   u n p l u g g e d   i t s e l f   a n d   f l e w   o u t   o f   t h e   w i n d o w ! "

Hm kanske ska sova nu .. ska ju faktist upp kl 7 imorrn också =@
så ska jag hämta upp kimmi på vägen till jobbet så att hon också kan slippa 520 på morgonen med alla stackare som ska till skolan =)

g o ' n a t t   S v e r i g e

image250

J a g   é   G Å   H E M . . . .

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Båda mina flickor är köpta hos en uppfödare, reggade i SKK och har stamtavla : ) Kostade 17.000:-/ St : )

2008-01-16 @ 01:32:47
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Jennie

haha jag håller med dig :) fattar inte hur folk orkar 8-5 jobb, fast de e nog något man lär sig att klara av sen

2008-01-16 @ 02:00:09
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Olessia

man måste jobba för att få pengar. Dessutom finns det regler hur många timmar på dagen man måste jobba, 8 timmar. Sedan kan man ju jobba övertid.
Man får bara bita ihop och fortsätta att jobba

2008-01-16 @ 07:01:08
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Nathalie

feeeeeeeeeeeest i helgen, lockar det dig?

2008-01-16 @ 08:54:41
URL: http://rellie.blogg.se
Postat av: Nathalie

cheers mate, oui!

2008-01-16 @ 22:57:14
URL: http://rellie.blogg.se
Postat av: Roxanna

Dumt å bara käka nyttigt istället för att äta jävla naturdiet? Det är fan ingen riktigt mat. Hihi Puss!

2008-01-18 @ 19:05:28
URL: http://Roxiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback