mindre än 24 timman kvar =)

nu är det mindre än 24 timmar kvar tills jag sitter på flyget mot cypern =) jises va läskigt det är nu ..
ikväll ska jag och bea ha avskedsfest hemma hos henne =) blir nog as bra .. vaka bakfull imorgon åka till arlanda gråta lite hejdå med mamma och sen en återställare i baren innan man ska på planet ..

jag hoppas att det går att blogga där nere .. annars lär det vara rätt tyst här rätt länge ... typ 5 månader.. 

ska försöka blogga imorgon med lite kort från kvällen =)

puss på er





Kommentarer
Postat av: Carro

heeej!



hoppas du o bea får det askul i cypern, lessen att jag inte kunde komma men tack så mycket för inbjudan!



kram Carro

2008-06-06 @ 21:54:17
URL: http://rox4life.blog.com
Postat av: Kim

Hoho! På Minos Pub träffades min mamma och pappa för första gången när pappa jobbade på Cypern. Sjukt sammanträffande att du har bild på just det stället. haha

2008-06-06 @ 23:36:16
URL: http://kimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback