hej ögongodis igen !

så ..nu är jag trött .. sova kanske.. nej .. hmm vänta på bea som slutar jobba om typ 30 min .. *SUCK*
palla ha dom jobbtiderna.. nepp

Gissa vem som är ledig imorrn ?...
kom igen gissa då !
1...2....3. . . . .  
kommit på det än ...
okej jag hjälper dig lite..
hmm ..
jag är hel nöjd... 
nu måste du fatta ?
inte ?
du är bränd !
JAG ÄR LEDIG

menmen imorrn ska mycket saker göras.. ska in på tiket i sollentuna och bli av med alla mina pengar typ .. sen ska jag nog glida upp på jobbet och se om chrille säger nånting om min fina lilla ledighetslapp = )

hoppas det blir lika fint väder imorrn som det va idag .. så man kan glassa runt lite i solbrillor .. skulle inte sitta helt jävla fl må jag ju säga..

okej .. bea skynda dig !!!

hmm.. nått nnat kul som hände idag .. ne jag fick jobba över och det va ju inte så spännande .. menmen .. vad gör det.. nu behöver jag mer pengar än någonsin tidigare .. så det är väl bara att stå ut ...

image317

en jätte jätte smal mig... va hände ?!?

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad som hände va att du äntligen fick lite kött på benen..
ja kommer fan se ut så där snart.. eftersom ja bara sitter och äter glass.. =( phfyy så ont..

2008-03-05 @ 10:42:57
URL: http://rellie.blogg.se
Postat av: Alexandra

Haha min alldeles för stora jeanskappa!

2008-03-12 @ 17:12:41
URL: http://julialex.blogg.se
Postat av: Alexandra

För dig dårå, inte mig :P

2008-03-12 @ 17:12:59
URL: http://julialex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback