24 dagar kvar !!

OMG .. bara 2 4 dagar kvar i svelrige !! heeelt sjukt nervös...
Och bara typ 1 7 dagar kvar på jobbet =' ) kommer sakna d o n k a n - g ä n g e t men heelt sjukt skönt att slippa det här skräplandet !!! mycket M Y C K E T skönt !
står inte ut längre .. jag vill åka imorgon !! eller fan typ N U !!
kommer nog sakna folk galet mycket.. men vissa ska bli jävligt skönt att slippa = )

g l a s s i g t   m e d   5   m å n a d e r   p å   c y p e r n   ! ! 

får se vilka som finns kvar när man kommer hem = )  kan bli festlit ! hoppas många kommer ner och hälsar på oss ! 

hmm... funderar på att sova snart ... ska ju jobba imorgon (på min l e d i g a  dag) för att kim är en jävel på att övertala mig =P  jaja det är ju bara mella 1 1 - 1 5 så det är ju chill! slapp iaf evigheten faller snacket den här gången =P
skulle ha lekt med natha ikväll .. men torrbollen gick hem och la sig.. skulle va me bea också men hon svarar inte .. hmm.. hon är sjuuuukt dålig på att svara i luren... och F va också trött... men får ju va me honom imorgon iaf ...

så nu sitter jag här.. och har ensamhetsångest.... s u c k   s u c k   s u c k   ! ! !  

såå what to do ...

image412




image413










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback