en kväll på jobbet =)

idag har jag jobbat .. otippat ? NEJ
efter det kom natha och hämtade mig och vi gled hem till mig ... bytte kläder och så .. sen skulle hon plugga vilket inte är helt ok för då skulle jag få sitte hemma själv och möggla typ.. så vad gör jag ? jo jag åker upp till jobbet och leker lite med kim och emi... gjorde även en väldigt heroisk insatts när jag hjälpte emi att tömma fettrännan , mysigt det låter va? nej , och det är det inte heller ;P

och idag är det måndag.. så .. hur ser min vecka ut .. ?

Måndag:
Jobb 10 - 17
Leka med Natha
Leka med Kim och Emi på jobbet
Tisdag:
Jobb 10 -16
Va med F ?
Onsdag:
Jobb 10 - 19
Inget
planerat
Torsdag:
Jobb 10 - 19
Inget
planerat
Fredag:
Jobb 10 - 19
Utgång med Bea
Sova hos J ?
Lördag:
Boka om flygbiljetten hem från Cypern
Utgång kanske ? Någon ?
Sova hos J ?
Söndag:
ZzzzzZzzzzz.....
ZzzzzZzzzzz.........
ZzzzzZzzzzz...........

Låter som en bra vecka tycker jag = ) vad tycker ni ?

Nä nu är det snart rök rast för flickorna så .. bloggar kanske senare ! 



Jag  är ju inte dum egentligen, jag har bara otur när han tänker

Kommentarer
Postat av: Roxanna

Jag saknar dig med! :(

Ja men absolut, såklart jag kommer =D
när åker ni?

2008-05-05 @ 22:51:24
URL: http://Roxiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback