hur dum får man bli ??

lånade texter ur Tjuvlyssnat

nr 1

Två tjejer ~17 står och pratar om några som de verkar tycka illa om.
Tjej 1 (lite skämtsamt): Men om vi ska ha smeknamn på dem så ingen annan fattar vad vi säger kan vi kalla dem för Hitler och hans Gestapo!
Tjej 2: Haha, ja. Fan va bra... Men blir det inte lite för tydligt vilka vi menar då?
Tjej 1: Jooo, kanske. Vi kanske får använda oss utav deras initialer. Så det blir HH.
Kort tystnad.
Tjej 2: HH?
Tjej 1: Ja, Hitlers initialer... Eller, vänta nu, vad hette Hitler i efternamn?

asså helt heelt heeeeeeelt seriöst .. man borde inte få prata ever mer om man säger sånna saker!!

nr 2

Några ungdomar ~18 sitter och diskuterar nazism. En killarna i gänget vill skoja till det lite.
Killen: Jag tänker ha på mig en tröja där det står "I love Hitler" på.
En av tjejerna (förskräckt): Neeeeeej, gör inte det!!!! Du kommer bli nedslagen av NAZISTERNA!!!

Ahahahahahaha SOPA .. IDIOT

nr 3

Två överblonderade tjejer ~14 kliver på bussen, sätter sig ner och börjar prata högt.
Tjej 1: Asså Sara, jag har målat om mitt rum! Jag har typ målat blått!
Tjej 2: Men lilla gumman.. Blått är ju såååå 2008.
Det blir tyst en liten stund.
Tjej 1: Men det är ju 2008 nu.
Tjej 2: Men åååh! Vem håller koll på det... Allvarligt?!

gaaaahhhh





Kommentarer
Postat av: johannah

COOL HEADER! (:

2008-05-06 @ 00:58:41
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Roxanna

Okej shit vad länge ni ska vara borta, kommer sakna er ju :( men ändå jättekul för er :D

Ja såklart vi ska ses innan också :) vi kan ju inte bara ses en gång innan ni åker! :P

2008-05-06 @ 12:58:29
URL: http://Roxiee.blogg.se
Postat av: Nadde

Hahhaaa...det finns verkligen en massa knasiga människor därute.

2008-05-12 @ 10:07:03
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback