Solum fortist est

sorry för kass uppdatering kring mitt helt sjukt intressanta liv.. men .. det har inte hänt så mycktet... slutar på jobbet på fredag.. det är väl inte helt ok.. dagen närmar sig med stormsteg.. gud det går för fort... vet inte hur jag ska hinna med att va med alla jag vill vara med innan .. jag vill va med alla så mycket så att jag vill kräkas på dem innan jag åker .. haha .. menmen .. har ju nästan hela nästa vecka ensam med J iaf .. P åker tydligen till NY över några dagar .. så då får vi ju lite tid för oss själva iaf ..

imorgon blir det jobb igan.. 12-22 .. fy fan ... pallar inte.. arbetsmoralen är lika med 0 jusst nu ..

dags för en snabb cigg .. och sen krash i säng ..




Solum fortist est

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback