morgondagens planer

imorgon ska jag och Natha åka och köpa en ny telefon till mig * j a g   ä r   g l a d *
sorry Kim men det kommer bli en likadan som du har .. fast rosa tror jag :)

sen ska jag ta mig tid att söka lite jobb .. tror det kan vara en bra idé ... innan alla pengar tar slut ...

kl. 4 koller Roxie hit = ) har inte träffat henne på år och dar så det ska bli riktigt kul .
När alex ringer ska vi fira hennes 20 års dag med henne dricka lite vin eller nått ..
Och sen ska jag hålla Kim vaken hela natten ..
Kul för J som ska käka middag med mig dagen efter .. haha kommer nog somna rätt hårt när vi ska glo på film ..

men det är skönt att slippa vara hemma hela tiden .. lite av en familjekris här just nu ...

nej dags att sova tror jag ... annara kommer jag somna ifrån Kim imorgon ... Inte okej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback